LilaflotEr det ikke snart på tide at vi begynner å diskutere hva utslippene av Lilaflot vil ha å si for levende organismer i fjorden? Eller er det pengene som veier tyngst nu? Kjempefine hjemmesiderSe sidene: www.russland.no og lær mere Gruvebyen?Er vel strengt tatt Bjørnevatn som er “gruvebyen” ser at plutselig er det Kirkenes som har overtatt det navnet. På lørdag starter detEller i alle fall tjuvstarter, med kirkekonsert i Oscar II kapell i Grense Jakobselv. Se arrangementet her. No har det seg slik at undertegnede søring ikkje har vert i kapellet, så om noen vil setta det nøyaktig på kartet hadde eg blitt veldig takknemlig. Her ligg heile programmet , som eg skal prøva å få lagt til Kirkenesdagene-programmet etter kvert. Hjelp meg gjerne! Aktiviteter i KirkenesHei alle! Død sone??Her er det ikke akkurat stor aktivitet og nå som det bare er i underkant av 2 mnd igjen til Kirkenesdagene. Jeg kunne godt tenke meg å ta en tur og se gamle “tomter” igjen. På forhånd takk. Vil du spille i «Dråpen»?Kulturskolen i Sør-Varanger trenger 18-19 femteklassinger som kan stå på scenen sammen med Asgeir Borgermoen (sjefen over alle sjefer) – og som dermed får med seg prøver og forestillinger til Riksteatrets jubileumsforestilling «Dråpen». Kulturskolen har sendt ut brev til alle skoler, og kommer til hver enkelt skole for å «håndplukke» de som skal få lov til å være med. Ta gjerne kontakt med kulturskolen for nærmere informasjon: kulturskolen@sor-varanger.kommune.no Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer